Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 1.11.2023 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Fais Finland Oy. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://scl.fais.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellytää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, mikäli olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen tilausta tai tilauksen aikana.
Saat Paytrail Oyj:ltä maksuvahvistuksen, jossa on kerrottu maksun summa, maksutunnus sekä päivämäärä. Ole yhteydessä Paytrailiin (020 718 1830 / [email protected]) mikäli sinulla herää kysyttävää maksutapahtumaan liittyvissä asioissa.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, JCB, Collector lasku- ja osamaksutavat, Jousto lasku- ja osamaksutavat, Paytrail-tili. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.
Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Toimitustavat ja -aika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pyrimme toimittamaan tuotteet seuraavana arkipäivänä tilauksen tekemisen jälkeen, mikäli tuotetta on varastossa. Mikäli tuotetta ei löydy suoraan varastostamme, tilauksen toimitusaika saattaa olla hieman luvattua pidempi. Tilaukselle saatavat toimitustavat esitetään ostoskorissa sekä kassalla.
Toimitustavaksi voit valita:
Voit valita toimitustavaksi joko PostNord noutopistepaketin tai noudon. Valitessasi noutopistepaketin tilaus toimitetaan lähimpään PostNord-toimipisteeseen ja sen saapumisesta tulee erillinen ilmoitus tekstiviestitse, kunhan puhelinnumero on täytetty tilausvaiheessa. Toimitukset vain kotimaisiin osoitteisiin. Jos valitset toimitustavaksi noudon, saat erillisen ilmoituksen kun tilauksesi on noutovalmis. Nouto-osoite on: Fais Finland, Haukilahdenkatu 4 (2.krs), 00550 Helsinki. Noutoaika klo 8-16.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus (ei koske nimikoituja tuotteita eikä hygieniatuotteita). Tuotteen tulee olla käyttämätön. Asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista itse, palautuspaketti tulee toimittaa perille Fais Finlandiin, eikä noutopisteeseen. Tuote tulee olla pakattuna asianmukaisesti rahtipussiin tai vastaavaan.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta. Kun palautus on hyväksytty, lähetämme sinulle sähköpostiviestillä linkin, josta pääset lisäämään pankkitilin, jolle palautamme rahat, mikäli maksu on tehty pankkipainikkeella. Mikäli maksu on tehty korttimaksulla palautamme maksun suoraan kortille. Mikäli maksutapana on ollut lasku- tai osamaksu, laskutus perutaan. Emme palauta toimitusmaksua.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai postitse:
Fais Finland Oy
Haukilahdenkatu 4
00550 Helsinki
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä mahdollisimman pian. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio logistiikkakumppanille.
Tuotteita koskevat niille määritellyt takuuehdot. Takuuehdot tuotteittain ovat nähtävillä tuotekuvauksissa. Takuuehdot ovat myös nähtävissä käyttöohjeissa, erillisessä takuulomakkeessa tai valmistajan osoittamassa verkko-osoitteessa.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.